Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Media/news company
"A Jelen egy független hírportál, amelynek tulajdonosai a szerkesztők, támogatói az olvasók."
23 103 like
26 235 követő
316 reklám
8 011 Ft / reklám
1 225 Ft / nap
110 Ft / like
96 Ft / követő
-
Címkék: Media/news company
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 259 119 Ft | 10.2 % |
Pest | 216 941 Ft | 8.6 % |
Hajdú-Bihar | 63 825 Ft | 2.5 % |
Csongrád | 55 393 Ft | 2.2 % |
Baranya | 51 033 Ft | 2 % |
Fejér | 39 125 Ft | 1.5 % |
Veszprém | 31 259 Ft | 1.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 28 743 Ft | 1.1 % |
Bács-Kiskun | 26 337 Ft | 1 % |
Komárom-Esztergom | 25 256 Ft | 1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 24 734 Ft | 1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 21 916 Ft | 0.9 % |
Somogy | 18 136 Ft | 0.7 % |
Békés | 17 430 Ft | 0.7 % |
Tolna | 16 900 Ft | 0.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 14 666 Ft | 0.6 % |
Zala | 11 955 Ft | 0.5 % |
Heves | 11 182 Ft | 0.4 % |
Vas | 10 426 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 6 492 Ft | 0.3 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább