Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
12 068 like
12 068 követő
177 reklám
13 434 Ft / reklám
1 042 Ft / nap
197 Ft / like
197 Ft / követő
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Komárom-Esztergom | 899 388 Ft | 37.8 % |
Fejér | 6 890 Ft | 0.3 % |
Budapest | 6 105 Ft | 0.3 % |
Pest | 3 408 Ft | 0.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 806 Ft | 0.1 % |
Bács-Kiskun | 2 233 Ft | 0.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 868 Ft | 0.1 % |
Hajdú-Bihar | 1 835 Ft | 0.1 % |
Csongrád | 1 833 Ft | 0.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 825 Ft | 0.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 815 Ft | 0.1 % |
Békés | 1 702 Ft | 0.1 % |
Baranya | 1 677 Ft | 0.1 % |
Veszprém | 1 627 Ft | 0.1 % |
Heves | 1 250 Ft | 0.1 % |
Somogy | 1 196 Ft | 0.1 % |
Zala | 1 180 Ft | 0 % |
Tolna | 1 147 Ft | 0 % |
Vas | 990 Ft | 0 % |
Nógrád | 726 Ft | 0 % |
Váratlan, döbbenetes fordulat a Lájkbajnokságban: Magyar Péter NEM döntött meg egyetlen rekordot sem a hónapban. Volt viszont sírás, picsogás, nem gyalog menés, aztán minden idők Pride-ja, ami szépen az élmezőnybe katapultálta Karácsony Gergelyt – de nyugi, minden rendben van, a Fidesz mindig így száll le a bicikliről.
TovábbSátánista ukránok, fideszes öngólok, váratlanul népszerű politikai eutanázia, és 200 millió forintból alig pislákoló propaganda. Magyar Péter rekordokat dönt, Orbán többet posztol az ukránokról, mint a magyarokról, Gyurcsány közben kicsekkol és archivál – ez itt a Lájkbajnokság májusi fordulója.
TovábbA magyar közélet egy végtelenített South Park-epizód, amiben csak a küzdősportos hasonlatok és a facebookos statisztikák jelentenek megnyugtató útmutatást. A Lájkbajnokság szerencsére mindkettővel szolgál, és annál még sokkal többel is.
TovábbOrbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
Tovább