Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Politikai szervezet
"A Szikra egy rendszerkritikus baloldali, szociális és zöld ügyeket képviselő politikai szervezet. "
13 741 like
13 741 követő
171 reklám
13 573 Ft / reklám
1 122 Ft / nap
169 Ft / like
169 Ft / követő
Címkék: politikai szervezet
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 39 286 Ft | 1.7 % |
Pest | 8 715 Ft | 0.4 % |
Hajdú-Bihar | 3 424 Ft | 0.1 % |
Csongrád | 3 340 Ft | 0.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 519 Ft | 0.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 2 505 Ft | 0.1 % |
Fejér | 2 452 Ft | 0.1 % |
Bács-Kiskun | 2 441 Ft | 0.1 % |
Baranya | 2 361 Ft | 0.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 734 Ft | 0.1 % |
Veszprém | 1 699 Ft | 0.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 694 Ft | 0.1 % |
Komárom-Esztergom | 1 610 Ft | 0.1 % |
Heves | 1 437 Ft | 0.1 % |
Békés | 1 381 Ft | 0.1 % |
Vas | 1 347 Ft | 0.1 % |
Somogy | 1 270 Ft | 0.1 % |
Zala | 1 092 Ft | 0 % |
Nógrád | 827 Ft | 0 % |
Tolna | 823 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább