Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Cause
"Ez az aHang (üzemeltető: Magyarhang Nonprofit Kft.) által létrehozott Facebook oldal. Minden, a 2022-"
15 581 like
16 628 követő
37 reklám
31 133 Ft / reklám
576 Ft / nap
74 Ft / like
69 Ft / követő
-
Címkék: Cause
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 389 976 Ft | 33.9 % |
Pest | 80 662 Ft | 7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 32 710 Ft | 2.8 % |
Bács-Kiskun | 26 241 Ft | 2.3 % |
Fejér | 26 068 Ft | 2.3 % |
Csongrád | 25 884 Ft | 2.2 % |
Hajdú-Bihar | 25 188 Ft | 2.2 % |
Baranya | 24 317 Ft | 2.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 23 625 Ft | 2.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 20 823 Ft | 1.8 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 20 369 Ft | 1.8 % |
Veszprém | 19 746 Ft | 1.7 % |
Békés | 19 574 Ft | 1.7 % |
Komárom-Esztergom | 19 389 Ft | 1.7 % |
Somogy | 17 603 Ft | 1.5 % |
Heves | 15 917 Ft | 1.4 % |
Zala | 14 304 Ft | 1.2 % |
Vas | 13 906 Ft | 1.2 % |
Tolna | 11 633 Ft | 1 % |
Nógrád | 9 403 Ft | 0.8 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább