Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public figure
"1979-ben születtem Pápán. 2013-tól a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnöke vagyok, erre a tisztségre 2017-ben és 2022-ben is újraválasztottak. 2010-2024 között országgyűlési képviselő voltam, 2024-től európai parlamenti képviselőként is dolgozom."
68 090 like
68 090 követő
913 reklám
30 574 Ft / reklám
13 223 Ft / nap
410 Ft / like
410 Ft / követő
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 833 427 Ft | 3 % |
Pest | 561 500 Ft | 2 % |
Veszprém | 497 609 Ft | 1.8 % |
Bács-Kiskun | 421 864 Ft | 1.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 413 531 Ft | 1.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 410 270 Ft | 1.5 % |
Hajdú-Bihar | 392 428 Ft | 1.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 343 341 Ft | 1.2 % |
Békés | 297 410 Ft | 1.1 % |
Csongrád | 286 160 Ft | 1 % |
Fejér | 279 041 Ft | 1 % |
Baranya | 275 632 Ft | 1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 265 753 Ft | 1 % |
Somogy | 262 241 Ft | 0.9 % |
Zala | 240 938 Ft | 0.9 % |
Tolna | 219 731 Ft | 0.8 % |
Heves | 198 058 Ft | 0.7 % |
Komárom-Esztergom | 184 724 Ft | 0.7 % |
Vas | 180 172 Ft | 0.6 % |
Nógrád | 110 758 Ft | 0.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább