Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
493 274 like
617 343 követő
130 reklám
6 276 Ft / reklám
395 Ft / nap
2 Ft / like
1 Ft / követő
Címkék: News & media website
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 16 668 Ft | 2 % |
Pest | 5 365 Ft | 0.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 234 Ft | 0.4 % |
Csongrád | 2 671 Ft | 0.3 % |
Bács-Kiskun | 2 627 Ft | 0.3 % |
Hajdú-Bihar | 2 353 Ft | 0.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 2 301 Ft | 0.3 % |
Fejér | 2 222 Ft | 0.3 % |
Baranya | 2 102 Ft | 0.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 918 Ft | 0.2 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 910 Ft | 0.2 % |
Komárom-Esztergom | 1 709 Ft | 0.2 % |
Békés | 1 703 Ft | 0.2 % |
Somogy | 1 679 Ft | 0.2 % |
Heves | 1 637 Ft | 0.2 % |
Veszprém | 1 579 Ft | 0.2 % |
Zala | 1 275 Ft | 0.2 % |
Vas | 1 234 Ft | 0.2 % |
Tolna | 1 055 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 940 Ft | 0.1 % |
Az Autónavigátor.hu-n már meg is jelentek az állami hirdetések.
TovábbMegkérdeztük a Fideszt, mit gondolnak arról, ahogy a kommunikációs igazgató kedden beleállt Magyar Péterbe, válasz helyett egy Facebook-videót kaptunk a frakcióvezetőtől.
TovábbA tájékozottság lényegtelen, az értelmiség véleménye érdektelen, a szakértőknek nincs becsületük, és csak kevesen olvasnak újságot. Csoda, hogy a politikát eluralták a szórakoztató pankrátor-bohócok? Babarczy Eszter szerint a világ hanyatlik, de azért még maradt, aminek örülhetünk.
TovábbA lap impresszuma szerint Leitner Attila ült be Gábor helyére.
TovábbA több szerkesztőség közös állásfoglalását a Főszerkesztők Fóruma utódszervezete, a Médiafórum Egyesület koordinálta.
TovábbA Vogel Evelin által rögzített hangfelvételen a Tisza Párt elnöke arról beszélt, hogy direkt módon fog kommunikálni az emberekkel.
Tovább