Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Performance & Event Venue
"EURÓPA PONT A TIED! Az Európai Unió közösségi tere Budapesten, információs és kulturális központ."
19 994 like
22 398 követő
231 reklám
7 607 Ft / reklám
850 Ft / nap
88 Ft / like
78 Ft / követő
-
Címkék: Performance & Event Venue
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 11 656 Ft | 0.7 % |
Pest | 2 765 Ft | 0.2 % |
Fejér | 1 058 Ft | 0.1 % |
Csongrád | 958 Ft | 0.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 956 Ft | 0.1 % |
Baranya | 952 Ft | 0.1 % |
Hajdú-Bihar | 860 Ft | 0 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 761 Ft | 0 % |
Veszprém | 734 Ft | 0 % |
Bács-Kiskun | 650 Ft | 0 % |
Békés | 455 Ft | 0 % |
Vas | 420 Ft | 0 % |
Komárom-Esztergom | 412 Ft | 0 % |
Zala | 407 Ft | 0 % |
Heves | 394 Ft | 0 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 358 Ft | 0 % |
Somogy | 355 Ft | 0 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 322 Ft | 0 % |
Tolna | 296 Ft | 0 % |
Nógrád | 229 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább