Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Shopping & retail
"Tudatos élet, „okos főzés”, intelligens edénykészlet, egészséges ételek a jövő konyhájában. Főzéstudomány új alapokon, a jelenben."
24 557 like
25 206 követő
28 reklám
2 564 Ft / reklám
34 Ft / nap
3 Ft / like
3 Ft / követő
-
Címkék: Shopping & retail
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 10 476 Ft | 14.6 % |
Pest | 3 720 Ft | 5.2 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 461 Ft | 4.8 % |
Bács-Kiskun | 2 823 Ft | 3.9 % |
Hajdú-Bihar | 2 582 Ft | 3.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 561 Ft | 3.6 % |
Baranya | 2 444 Ft | 3.4 % |
Csongrád | 2 292 Ft | 3.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 2 223 Ft | 3.1 % |
Fejér | 2 163 Ft | 3 % |
Békés | 1 911 Ft | 2.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 827 Ft | 2.5 % |
Veszprém | 1 737 Ft | 2.4 % |
Zala | 1 631 Ft | 2.3 % |
Heves | 1 408 Ft | 2 % |
Komárom-Esztergom | 1 368 Ft | 1.9 % |
Vas | 1 342 Ft | 1.9 % |
Somogy | 1 222 Ft | 1.7 % |
Tolna | 1 099 Ft | 1.5 % |
Nógrád | 844 Ft | 1.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább