Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Food & beverage company
"Szeretjük a frissen sült kenyér illatát, mikor beleharapunk a még meleg pogácsába és szeretjük mikor süteményünkkel mosolyt csalunk mások arcára."
88 944 like
89 359 követő
3 reklám
5 000 Ft / reklám
7 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Food & beverage company
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 2 241 Ft | 14.9 % |
Pest | 1 716 Ft | 11.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 043 Ft | 7 % |
Hajdú-Bihar | 814 Ft | 5.4 % |
Bács-Kiskun | 796 Ft | 5.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 786 Ft | 5.2 % |
Csongrád | 699 Ft | 4.7 % |
Fejér | 694 Ft | 4.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 669 Ft | 4.5 % |
Somogy | 667 Ft | 4.4 % |
Zala | 617 Ft | 4.1 % |
Veszprém | 614 Ft | 4.1 % |
Heves | 548 Ft | 3.7 % |
Baranya | 543 Ft | 3.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 531 Ft | 3.5 % |
Komárom-Esztergom | 529 Ft | 3.5 % |
Vas | 475 Ft | 3.2 % |
Békés | 449 Ft | 3 % |
Tolna | 314 Ft | 2.1 % |
Nógrád | 255 Ft | 1.7 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább