Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
error_200
"Islam Net works towards creating an inclusive society by making information about Islam accessible through dawah, social media, teaching, media and political engagement. We're establishing a Norwegian Masjid and community center in the capital of Norway."
2 950 563 like
3 020 179 követő
34 reklám
359 Ft / reklám
6 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: error_200
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 111 545 Ft | 913.2 % |
Hajdú-Bihar | 56 735 Ft | 464.5 % |
Csongrád | 10 747 Ft | 88 % |
Baranya | 10 100 Ft | 82.7 % |
Pest | 5 338 Ft | 43.7 % |
Veszprém | 2 142 Ft | 17.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 564 Ft | 12.8 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 462 Ft | 12 % |
Fejér | 714 Ft | 5.8 % |
Vas | 510 Ft | 4.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 374 Ft | 3.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 306 Ft | 2.5 % |
Komárom-Esztergom | 272 Ft | 2.2 % |
Heves | 238 Ft | 1.9 % |
Bács-Kiskun | 238 Ft | 1.9 % |
Somogy | 238 Ft | 1.9 % |
Zala | 204 Ft | 1.7 % |
Tolna | 170 Ft | 1.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább