Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Women's clothing store
"Minőségi női ruhát kínálunk a legkedvezőbb áron. Folyamatos akciók és hetente új árukészlet. "
79 023 like
80 345 követő
18 reklám
14 629 Ft / reklám
122 Ft / nap
3 Ft / like
3 Ft / követő
-
Címkék: Women's clothing store
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 28 378 Ft | 10.8 % |
Pest | 21 957 Ft | 8.3 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 21 078 Ft | 8 % |
Hajdú-Bihar | 19 806 Ft | 7.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 19 325 Ft | 7.3 % |
Bács-Kiskun | 14 228 Ft | 5.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 11 632 Ft | 4.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 11 493 Ft | 4.4 % |
Fejér | 10 122 Ft | 3.8 % |
Békés | 9 066 Ft | 3.4 % |
Veszprém | 8 730 Ft | 3.3 % |
Csongrád | 8 169 Ft | 3.1 % |
Heves | 8 052 Ft | 3.1 % |
Komárom-Esztergom | 8 012 Ft | 3 % |
Baranya | 7 352 Ft | 2.8 % |
Somogy | 7 153 Ft | 2.7 % |
Zala | 7 104 Ft | 2.7 % |
Vas | 6 896 Ft | 2.6 % |
Tolna | 6 475 Ft | 2.5 % |
Nógrád | 5 465 Ft | 2.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább