Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Financial service
"A Széchenyi Kártya Program kedvezményes hitelterméket kínál a hazai kkv-k számára a COVID-19 koronaví"
22 420 like
22 925 követő
12 reklám
10 642 Ft / reklám
65 Ft / nap
6 Ft / like
6 Ft / követő
-
Címkék: Financial service
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 965 Ft | 1.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 845 Ft | 1.4 % |
Hajdú-Bihar | 1 472 Ft | 1.2 % |
Bács-Kiskun | 1 429 Ft | 1.1 % |
Békés | 1 151 Ft | 0.9 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 108 Ft | 0.9 % |
Budapest | 1 077 Ft | 0.8 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 053 Ft | 0.8 % |
Pest | 1 043 Ft | 0.8 % |
Veszprém | 875 Ft | 0.7 % |
Zala | 819 Ft | 0.6 % |
Somogy | 809 Ft | 0.6 % |
Heves | 784 Ft | 0.6 % |
Fejér | 708 Ft | 0.6 % |
Nógrád | 707 Ft | 0.6 % |
Tolna | 697 Ft | 0.5 % |
Csongrád | 676 Ft | 0.5 % |
Baranya | 664 Ft | 0.5 % |
Vas | 579 Ft | 0.5 % |
Komárom-Esztergom | 539 Ft | 0.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább