Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Garden Center
"A Tulipgarden egy tulipánkert, ahol csodálatos élményt ad a több 100.000 virág és a “szedd magad”!"
24 309 like
27 612 követő
5 reklám
7 099 Ft / reklám
17 Ft / nap
1 Ft / like
1 Ft / követő
-
Címkék: Garden Center
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 2 017 Ft | 5.7 % |
Pest | 1 755 Ft | 4.9 % |
Bács-Kiskun | 1 183 Ft | 3.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 864 Ft | 2.4 % |
Somogy | 841 Ft | 2.4 % |
Csongrád | 790 Ft | 2.2 % |
Fejér | 778 Ft | 2.2 % |
Veszprém | 738 Ft | 2.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 710 Ft | 2 % |
Hajdú-Bihar | 705 Ft | 2 % |
Zala | 690 Ft | 1.9 % |
Baranya | 672 Ft | 1.9 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 667 Ft | 1.9 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 559 Ft | 1.6 % |
Tolna | 535 Ft | 1.5 % |
Vas | 514 Ft | 1.4 % |
Békés | 513 Ft | 1.4 % |
Komárom-Esztergom | 389 Ft | 1.1 % |
Heves | 343 Ft | 1 % |
Nógrád | 237 Ft | 0.7 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább