Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Consulting agency
"A purpose-led organization that is building a meaningful future through innovation, technology, and collective knowledge. We're #BuildingOnBelief."
777 130 like
791 553 követő
1 reklám
183 230 Ft / reklám
89 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Consulting agency
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 85 811 Ft | 46.8 % |
Pest | 9 354 Ft | 5.1 % |
Hajdú-Bihar | 6 914 Ft | 3.8 % |
Csongrád | 5 694 Ft | 3.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 5 694 Ft | 3.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 5 694 Ft | 3.1 % |
Baranya | 4 880 Ft | 2.7 % |
Fejér | 4 474 Ft | 2.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 4 067 Ft | 2.2 % |
Bács-Kiskun | 3 660 Ft | 2 % |
Komárom-Esztergom | 3 253 Ft | 1.8 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 3 253 Ft | 1.8 % |
Heves | 2 847 Ft | 1.6 % |
Veszprém | 2 847 Ft | 1.6 % |
Békés | 2 440 Ft | 1.3 % |
Somogy | 2 440 Ft | 1.3 % |
Zala | 2 033 Ft | 1.1 % |
Vas | 1 627 Ft | 0.9 % |
Nógrád | 813 Ft | 0.4 % |
Tolna | 813 Ft | 0.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább