Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Consulting agency
"Mindent a nyugdíj jelenéről és jövőjéről, a nyugdíjjogosultságok hazai és nemzetközi alakulásáról, az időskorra való pénzügyi felkészülés lehetőségeiről. Konkrét kérdéseit a NyugdíjGuru News portálon teheti föl."
91 286 like
91 524 követő
2 reklám
10 555 Ft / reklám
11 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Consulting agency
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 881 Ft | 8.9 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 827 Ft | 8.7 % |
Hajdú-Bihar | 1 487 Ft | 7 % |
Pest | 1 434 Ft | 6.8 % |
Bács-Kiskun | 1 389 Ft | 6.6 % |
Budapest | 1 351 Ft | 6.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 184 Ft | 5.6 % |
Békés | 1 162 Ft | 5.5 % |
Fejér | 1 085 Ft | 5.1 % |
Baranya | 911 Ft | 4.3 % |
Somogy | 910 Ft | 4.3 % |
Csongrád | 896 Ft | 4.2 % |
Heves | 892 Ft | 4.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 881 Ft | 4.2 % |
Komárom-Esztergom | 795 Ft | 3.8 % |
Veszprém | 731 Ft | 3.5 % |
Zala | 687 Ft | 3.3 % |
Tolna | 596 Ft | 2.8 % |
Nógrád | 538 Ft | 2.5 % |
Vas | 472 Ft | 2.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább