Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Media/news company
"A Szobi és a Váci járás helyi hírei Szeretnénk megmutatni minden olyan eseményt, megosztani minden olyan információt, amely az itt lakók számára fontos, amire büszkék és amiről eddig talán senki nem tudósított. "
13 629 like
20 093 követő
101 reklám
11 099 Ft / reklám
542 Ft / nap
82 Ft / like
56 Ft / követő
Címkék: Media/news company
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Pest | 16 012 Ft | 1.4 % |
Budapest | 4 030 Ft | 0.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 816 Ft | 0.3 % |
Komárom-Esztergom | 2 462 Ft | 0.2 % |
Bács-Kiskun | 2 231 Ft | 0.2 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 188 Ft | 0.2 % |
Hajdú-Bihar | 2 049 Ft | 0.2 % |
Fejér | 1 830 Ft | 0.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 772 Ft | 0.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 631 Ft | 0.1 % |
Csongrád | 1 625 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 1 613 Ft | 0.1 % |
Veszprém | 1 581 Ft | 0.1 % |
Békés | 1 559 Ft | 0.1 % |
Baranya | 1 409 Ft | 0.1 % |
Zala | 1 123 Ft | 0.1 % |
Somogy | 1 100 Ft | 0.1 % |
Heves | 1 076 Ft | 0.1 % |
Vas | 1 023 Ft | 0.1 % |
Tolna | 843 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább