Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
32 777 like
32 777 követő
102 reklám
6 349 Ft / reklám
294 Ft / nap
20 Ft / like
20 Ft / követő
Címkék: közösségi szervezet
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 202 536 Ft | 31.3 % |
Pest | 77 775 Ft | 12 % |
Győr-Moson-Sopron | 12 004 Ft | 1.9 % |
Fejér | 8 958 Ft | 1.4 % |
Komárom-Esztergom | 6 587 Ft | 1 % |
Hajdú-Bihar | 5 708 Ft | 0.9 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 5 350 Ft | 0.8 % |
Bács-Kiskun | 4 945 Ft | 0.8 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 4 803 Ft | 0.7 % |
Heves | 3 611 Ft | 0.6 % |
Nógrád | 3 118 Ft | 0.5 % |
Baranya | 2 611 Ft | 0.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 494 Ft | 0.4 % |
Veszprém | 2 429 Ft | 0.4 % |
Csongrád | 1 910 Ft | 0.3 % |
Békés | 1 667 Ft | 0.3 % |
Tolna | 1 598 Ft | 0.2 % |
Somogy | 1 553 Ft | 0.2 % |
Zala | 1 276 Ft | 0.2 % |
Vas | 1 122 Ft | 0.2 % |
Orbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
Tovább