Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Közösségi szervezet
"Csak együtt sikerülhet, de együtt sikerülni fog! Ne kövessük el 2014. és 2019. hibáit, szeretett városunkban hozzuk létre a lehető legszélesebb körű összefogást! "
14 760 like
14 760 követő
213 reklám
11 204 Ft / reklám
1 154 Ft / nap
162 Ft / like
162 Ft / követő
Címkék: közösségi szervezet
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Győr-Moson-Sopron | 837 522 Ft | 35.1 % |
Budapest | 39 769 Ft | 1.7 % |
Hajdú-Bihar | 35 177 Ft | 1.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 33 733 Ft | 1.4 % |
Pest | 28 305 Ft | 1.2 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 24 319 Ft | 1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 21 488 Ft | 0.9 % |
Bács-Kiskun | 21 129 Ft | 0.9 % |
Fejér | 16 959 Ft | 0.7 % |
Békés | 16 530 Ft | 0.7 % |
Csongrád | 15 429 Ft | 0.6 % |
Veszprém | 15 179 Ft | 0.6 % |
Baranya | 14 044 Ft | 0.6 % |
Heves | 14 029 Ft | 0.6 % |
Komárom-Esztergom | 14 002 Ft | 0.6 % |
Somogy | 13 860 Ft | 0.6 % |
Vas | 12 015 Ft | 0.5 % |
Zala | 10 679 Ft | 0.4 % |
Tolna | 9 352 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 7 036 Ft | 0.3 % |
- Ismeretlen - | 452 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább