Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
13 368 like
14 798 követő
3 reklám
11 491 Ft / reklám
15 Ft / nap
3 Ft / like
2 Ft / követő
-
Címkék: Local business
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Pest | 3 919 Ft | 11.4 % |
Budapest | 1 987 Ft | 5.8 % |
Győr-Moson-Sopron | 947 Ft | 2.7 % |
Hajdú-Bihar | 778 Ft | 2.3 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 704 Ft | 2 % |
Fejér | 675 Ft | 2 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 659 Ft | 1.9 % |
Bács-Kiskun | 652 Ft | 1.9 % |
Veszprém | 600 Ft | 1.7 % |
Csongrád | 535 Ft | 1.6 % |
Komárom-Esztergom | 465 Ft | 1.3 % |
Somogy | 437 Ft | 1.3 % |
Vas | 401 Ft | 1.2 % |
Baranya | 387 Ft | 1.1 % |
Békés | 386 Ft | 1.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 366 Ft | 1.1 % |
Zala | 365 Ft | 1.1 % |
Heves | 329 Ft | 1 % |
Tolna | 251 Ft | 0.7 % |
Nógrád | 182 Ft | 0.5 % |
Váratlan, döbbenetes fordulat a Lájkbajnokságban: Magyar Péter NEM döntött meg egyetlen rekordot sem a hónapban. Volt viszont sírás, picsogás, nem gyalog menés, aztán minden idők Pride-ja, ami szépen az élmezőnybe katapultálta Karácsony Gergelyt – de nyugi, minden rendben van, a Fidesz mindig így száll le a bicikliről.
TovábbSátánista ukránok, fideszes öngólok, váratlanul népszerű politikai eutanázia, és 200 millió forintból alig pislákoló propaganda. Magyar Péter rekordokat dönt, Orbán többet posztol az ukránokról, mint a magyarokról, Gyurcsány közben kicsekkol és archivál – ez itt a Lájkbajnokság májusi fordulója.
TovábbA magyar közélet egy végtelenített South Park-epizód, amiben csak a küzdősportos hasonlatok és a facebookos statisztikák jelentenek megnyugtató útmutatást. A Lájkbajnokság szerencsére mindkettővel szolgál, és annál még sokkal többel is.
TovábbOrbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
Tovább