Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
28 507 like
28 507 követő
57 reklám
7 213 Ft / reklám
195 Ft / nap
14 Ft / like
14 Ft / követő
Címkék: közösségi szervezet
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 111 124 Ft | 27 % |
Pest | 22 679 Ft | 5.5 % |
Baranya | 17 700 Ft | 4.3 % |
Csongrád | 13 003 Ft | 3.2 % |
Fejér | 4 514 Ft | 1.1 % |
Hajdú-Bihar | 3 596 Ft | 0.9 % |
Bács-Kiskun | 2 831 Ft | 0.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 732 Ft | 0.7 % |
Komárom-Esztergom | 2 098 Ft | 0.5 % |
Békés | 1 863 Ft | 0.5 % |
Vas | 1 789 Ft | 0.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 672 Ft | 0.4 % |
Veszprém | 1 659 Ft | 0.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 605 Ft | 0.4 % |
Somogy | 1 539 Ft | 0.4 % |
Zala | 1 526 Ft | 0.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 523 Ft | 0.4 % |
Tolna | 1 448 Ft | 0.4 % |
Heves | 1 418 Ft | 0.3 % |
Nógrád | 900 Ft | 0.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább