Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Environmental Service
"A Reflex Környezetvédő Egyesület és a Magyarországi Éghajlatvédelmi Szövetség a közösségi oldalon családoknak és közösségeknek igyekszik segítséget nyújtani abban, hogyan élhetnek kisebb ökológiai lábnyomon. "
74 770 like
76 253 követő
5 reklám
22 142 Ft / reklám
52 Ft / nap
1 Ft / like
1 Ft / követő
-
Címkék: Environmental Service
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Pest | 31 982 Ft | 28.9 % |
Budapest | 17 898 Ft | 16.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 12 252 Ft | 11.1 % |
Fejér | 3 482 Ft | 3.1 % |
Bács-Kiskun | 3 093 Ft | 2.8 % |
Komárom-Esztergom | 2 955 Ft | 2.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 570 Ft | 2.3 % |
Csongrád | 2 227 Ft | 2 % |
Baranya | 2 077 Ft | 1.9 % |
Heves | 1 914 Ft | 1.7 % |
Veszprém | 1 867 Ft | 1.7 % |
Hajdú-Bihar | 1 821 Ft | 1.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 816 Ft | 1.6 % |
Nógrád | 1 811 Ft | 1.6 % |
Somogy | 1 474 Ft | 1.3 % |
Békés | 1 363 Ft | 1.2 % |
Zala | 1 215 Ft | 1.1 % |
Tolna | 1 172 Ft | 1.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 109 Ft | 1 % |
Vas | 882 Ft | 0.8 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább