Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Politikai szervezet
"Fidesz Magyar Polgári Szövetség Erzsébetvárosi szervezete."
3 558 like
3 558 követő
24 reklám
10 584 Ft / reklám
120 Ft / nap
71 Ft / like
71 Ft / követő
-
Címkék: politikai szervezet
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 243 952 Ft | 96 % |
Pest | 3 721 Ft | 1.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 122 Ft | 0.8 % |
Győr-Moson-Sopron | 2 114 Ft | 0.8 % |
Hajdú-Bihar | 1 562 Ft | 0.6 % |
Bács-Kiskun | 1 460 Ft | 0.6 % |
Csongrád | 1 453 Ft | 0.6 % |
Baranya | 1 447 Ft | 0.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 355 Ft | 0.5 % |
Fejér | 1 275 Ft | 0.5 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 260 Ft | 0.5 % |
Veszprém | 1 224 Ft | 0.5 % |
Komárom-Esztergom | 1 175 Ft | 0.5 % |
Heves | 1 053 Ft | 0.4 % |
Békés | 1 052 Ft | 0.4 % |
Zala | 930 Ft | 0.4 % |
Vas | 773 Ft | 0.3 % |
Somogy | 755 Ft | 0.3 % |
Tolna | 593 Ft | 0.2 % |
Nógrád | 577 Ft | 0.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább