Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Weboldal
"Minőségi termékek hatalmas kedvezménnyel, gyors, akár ingyenes házhoz szállítással és garanciával!"
112 944 like
117 177 követő
10 reklám
23 862 Ft / reklám
113 Ft / nap
2 Ft / like
2 Ft / követő
-
Címkék: weboldal
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 65 343 Ft | 27.4 % |
Pest | 26 091 Ft | 10.9 % |
Bács-Kiskun | 11 790 Ft | 4.9 % |
Győr-Moson-Sopron | 11 646 Ft | 4.9 % |
Fejér | 10 656 Ft | 4.5 % |
Hajdú-Bihar | 10 400 Ft | 4.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 9 959 Ft | 4.2 % |
Baranya | 9 517 Ft | 4 % |
Csongrád | 8 915 Ft | 3.7 % |
Komárom-Esztergom | 8 834 Ft | 3.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 8 567 Ft | 3.6 % |
Veszprém | 7 994 Ft | 3.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 7 611 Ft | 3.2 % |
Békés | 6 987 Ft | 2.9 % |
Somogy | 6 765 Ft | 2.8 % |
Heves | 6 755 Ft | 2.8 % |
Zala | 6 133 Ft | 2.6 % |
Vas | 6 024 Ft | 2.5 % |
Tolna | 5 147 Ft | 2.2 % |
Nógrád | 3 486 Ft | 1.5 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább