A weboldal sütiket használ. Info

Cookie (süti)

A Szolgáltató a Weblapján "cookie"-kat (sütiket) használ, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtson látogatóinak részére. A testreszabott kiszolgálás és a kényelmi funkciók érdekében böngésző cookie tárolja törlésig a megtekintett oldalakat, a legutolsó oldalra lépés időpontját, a süti (popup) felugró ablak bezárását. A böngésző cookie alkalmazása a böngésző megfelelő beállításainak kiválasztásával visszautasítható, ebben az esetben azonban a Felhasználó nem fogja tudni ezt a kényelmi funkciót használni.

Webanalitikai és hirdetés-kiszolgáló külső társaságok

1. A Szolgáltató a Weblap működéséhez külső webanalitikai és hirdetés-kiszolgáló társaságokat vesz igénybe, amelyek a Szolgáltatótól függetlenül végzik tevékenységüket. 2. A Szolgáltató a Google Inc. Google Analytics és Google Adwords szolgáltatását használja. A Google Inc. cookie-kat és web beacont (web jelző) használ információgyűjtés céljából, valamint annak érdekében, hogy segítse a Weblap használatának elemzését. A cookie által tárolt információkat (beleértve a Felhasználó IPcímét) a Google Inc. egyesült államokbeli szerverein tárolja. A Google Inc. átadhatja a gyűjtött információkat harmadik felek részére, amennyiben ezt törvény írja elő, vagy az adott harmadik felek a Google Inc. megbízásából feldolgozzák az információkat. A Google Inc. a Google Adwords remarketing keretében olyan, a látogatókat nyomon követő cookie-kat helyez el a Felhasználók készülékén, amelyek a látogatók online magatartását figyelik, és amelyek alapján a Google Inc. a felhasználói magatartáson, érdeklődési körön alapuló reklámot tesz számukra elérhetővé más weboldalakon. A nyomon követő cookie lehetővé teszi a Google Inc. számára a Felhasználó azonosítását egyéb weboldalakon is. A Google Inc. „Adatvédelmi irányelvei” ITT érhető el. A Google Inc. weboldalán a Google Inc. adatokkal kapcsolatos tevékenységéről és a cookie-k letiltásáról, a hirdetések személyre szabásáról további hasznos információk találhatóak ITT. A web beacon visszautasítására nincs lehetőség.

Hírverés.hu

Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.


Príma

Shopping & retail

"Príma – A minőség garanciája Közel van hozzám. Közel áll hozzám."

50 921 like
51 543 követő

86 reklám

1 502 310 Ft

Reklámonkét átlagosan:

17 469 Ft / reklám

Napi átlag:

675 Ft / nap

Lájkonként elköltött összeg:

30 Ft / like

Követőnként elköltött összeg:

29 Ft / követő

Helyezés a toplistákon:

Összesített:

#665

Lájkonként elköltött összeg:

#2272

Követőnként elköltött összeg:

#2355

Az elmúlt 30 nap:

-

Címkék: Shopping & retail

Hirdetéseit fizeti:

Príma

1 502 310 Ft

Összehasonlítás másik oldallal

Frissítve: 2021-10-03

/ - Napi bontás


Nincs adat

/ - Megyénként - Összesen


Megye Elköltött összeg %
Budapest 299 491 Ft 19.9 %
Pest 132 673 Ft 8.8 %
Borsod-Abaúj-Zemplén 107 329 Ft 7.1 %
Bács-Kiskun 83 993 Ft 5.6 %
Szabolcs-Szatmár-Bereg 82 033 Ft 5.5 %
Hajdú-Bihar 76 606 Ft 5.1 %
Győr-Moson-Sopron 68 843 Ft 4.6 %
Csongrád 68 229 Ft 4.5 %
Fejér 62 546 Ft 4.2 %
Békés 61 007 Ft 4.1 %
Jász-Nagykun-Szolnok 58 689 Ft 3.9 %
Komárom-Esztergom 56 114 Ft 3.7 %
Baranya 54 740 Ft 3.6 %
Somogy 51 903 Ft 3.5 %
Heves 50 198 Ft 3.3 %
Veszprém 47 576 Ft 3.2 %
Zala 38 598 Ft 2.6 %
Tolna 35 895 Ft 2.4 %
Vas 34 944 Ft 2.3 %
Nógrád 30 902 Ft 2.1 %

Friss hírek

Ketrecharc radioaktív gumicsontokkal

A magyar közélet egy végtelenített South Park-epizód, amiben csak a küzdősportos hasonlatok és a facebookos statisztikák jelentenek megnyugtató útmutatást. A Lájkbajnokság szerencsére mindkettővel szolgál, és annál még sokkal többel is.

Tovább

Lájkbajnokság újra: Magyar Péter megint rekordot döntött, és nagyon elverte Orbánt

Orbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!

Tovább

Lájkbajnokság (2020–2024): élt 119 epizódot, aztán megölte a Facebook

A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.

Tovább

Békemisszió ide, Tusványos oda, Orbán óriási erőkkel próbálja ellopni a show-t, de sehogy se sikerül neki

Magyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?

Tovább

Magyar Péter már a focit is elvette Orbántól

Magyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.

Tovább

Lájkbajnokság: két, csak két legény van talpon a vidéken

Epikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.

Tovább
Még több cikk