Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
20 921 like
20 921 követő
829 reklám
3 314 Ft / reklám
1 330 Ft / nap
131 Ft / like
131 Ft / követő
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Győr-Moson-Sopron | 589 792 Ft | 21.5 % |
Vas | 171 639 Ft | 6.2 % |
Budapest | 38 372 Ft | 1.4 % |
Pest | 19 610 Ft | 0.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 10 211 Ft | 0.4 % |
Bács-Kiskun | 9 214 Ft | 0.3 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 7 874 Ft | 0.3 % |
Hajdú-Bihar | 7 522 Ft | 0.3 % |
Fejér | 6 749 Ft | 0.2 % |
Csongrád | 6 238 Ft | 0.2 % |
Békés | 6 093 Ft | 0.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 6 041 Ft | 0.2 % |
Somogy | 5 776 Ft | 0.2 % |
Baranya | 5 525 Ft | 0.2 % |
Veszprém | 5 491 Ft | 0.2 % |
Heves | 5 090 Ft | 0.2 % |
Komárom-Esztergom | 4 872 Ft | 0.2 % |
Zala | 3 957 Ft | 0.1 % |
Tolna | 3 709 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 3 056 Ft | 0.1 % |
- Ismeretlen - | 251 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább