Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Media/news company
"Az alfahir.hu hírportál közösségimédia-oldala. Köszönjük, ha követsz minket, és olvasod a híreinket!"
133 184 like
133 184 követő
308 reklám
16 996 Ft / reklám
2 648 Ft / nap
39 Ft / like
39 Ft / követő
-
Címkék: Media/news company
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 1 048 523 Ft | 20 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 514 172 Ft | 9.8 % |
Pest | 425 285 Ft | 8.1 % |
Baranya | 239 021 Ft | 4.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 225 496 Ft | 4.3 % |
Fejér | 224 426 Ft | 4.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 217 205 Ft | 4.1 % |
Bács-Kiskun | 210 092 Ft | 4 % |
Győr-Moson-Sopron | 208 669 Ft | 4 % |
Hajdú-Bihar | 194 609 Ft | 3.7 % |
Békés | 177 937 Ft | 3.4 % |
Komárom-Esztergom | 175 269 Ft | 3.3 % |
Zala | 174 172 Ft | 3.3 % |
Csongrád | 173 108 Ft | 3.3 % |
Veszprém | 167 443 Ft | 3.2 % |
Somogy | 150 372 Ft | 2.9 % |
Heves | 136 505 Ft | 2.6 % |
Tolna | 100 121 Ft | 1.9 % |
Vas | 100 114 Ft | 1.9 % |
Nógrád | 65 965 Ft | 1.3 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább