Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
32 777 387 like
32 783 404 követő
22 reklám
320 002 Ft / reklám
3 404 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: error_200
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 1 790 175 Ft | 25.4 % |
Pest | 685 438 Ft | 9.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 309 241 Ft | 4.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 278 073 Ft | 3.9 % |
Hajdú-Bihar | 273 501 Ft | 3.9 % |
Bács-Kiskun | 255 409 Ft | 3.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 247 273 Ft | 3.5 % |
Fejér | 242 208 Ft | 3.4 % |
Csongrád | 218 608 Ft | 3.1 % |
Baranya | 193 655 Ft | 2.8 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 180 439 Ft | 2.6 % |
Veszprém | 179 170 Ft | 2.5 % |
Komárom-Esztergom | 175 354 Ft | 2.5 % |
Békés | 153 742 Ft | 2.2 % |
Heves | 148 316 Ft | 2.1 % |
Somogy | 144 146 Ft | 2 % |
Vas | 131 979 Ft | 1.9 % |
Zala | 131 267 Ft | 1.9 % |
Tolna | 107 313 Ft | 1.5 % |
Nógrád | 87 072 Ft | 1.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább