Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
error_200
"A Dove küldetése, hogy valódi gondoskodást nyújtó termékeivel segítsen minden nőnek felfedezni a szépségében rejlő lehetőségeket. "
27 024 633 like
27 024 066 követő
8 reklám
136 516 Ft / reklám
505 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: error_200
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 201 822 Ft | 18.5 % |
Pest | 111 288 Ft | 10.2 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 54 301 Ft | 5 % |
Hajdú-Bihar | 52 104 Ft | 4.8 % |
Győr-Moson-Sopron | 49 873 Ft | 4.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 48 917 Ft | 4.5 % |
Bács-Kiskun | 48 720 Ft | 4.5 % |
Fejér | 39 755 Ft | 3.6 % |
Csongrád | 39 540 Ft | 3.6 % |
Baranya | 35 300 Ft | 3.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 33 918 Ft | 3.1 % |
Veszprém | 31 939 Ft | 2.9 % |
Komárom-Esztergom | 30 155 Ft | 2.8 % |
Békés | 29 819 Ft | 2.7 % |
Vas | 26 550 Ft | 2.4 % |
Somogy | 26 295 Ft | 2.4 % |
Heves | 25 630 Ft | 2.3 % |
Zala | 25 407 Ft | 2.3 % |
Tolna | 20 036 Ft | 1.8 % |
Nógrád | 14 772 Ft | 1.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább