Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Ipari vállalat
"A Wavin Magyarország a hazai műanyag csőrendszer gyártás és forgalmazás egyik meghatározó szereplője."
13 440 like
13 611 követő
20 reklám
1 279 Ft / reklám
12 Ft / nap
2 Ft / like
2 Ft / követő
-
Címkék: ipari vállalat
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 1 721 Ft | 6.7 % |
Pest | 1 270 Ft | 5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 721 Ft | 2.8 % |
Fejér | 660 Ft | 2.6 % |
Hajdú-Bihar | 557 Ft | 2.2 % |
Bács-Kiskun | 554 Ft | 2.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 534 Ft | 2.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 506 Ft | 2 % |
Komárom-Esztergom | 499 Ft | 2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 494 Ft | 1.9 % |
Baranya | 458 Ft | 1.8 % |
Veszprém | 446 Ft | 1.7 % |
Csongrád | 401 Ft | 1.6 % |
Heves | 369 Ft | 1.4 % |
Somogy | 322 Ft | 1.3 % |
Zala | 311 Ft | 1.2 % |
Békés | 299 Ft | 1.2 % |
Tolna | 252 Ft | 1 % |
Vas | 208 Ft | 0.8 % |
Nógrád | 198 Ft | 0.8 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább