Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Cultural Center
"„A Magyarság Háza rendezvényei a nemzeti identitás erősítését szolgálják, bemutatják a világ magyarsá"
19 560 like
23 578 követő
5 reklám
13 268 Ft / reklám
33 Ft / nap
3 Ft / like
3 Ft / követő
-
Címkék: Cultural Center
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 22 270 Ft | 33.6 % |
Pest | 4 929 Ft | 7.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 784 Ft | 5.7 % |
Bács-Kiskun | 3 215 Ft | 4.8 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 835 Ft | 4.3 % |
Hajdú-Bihar | 2 814 Ft | 4.2 % |
Csongrád | 2 369 Ft | 3.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 2 357 Ft | 3.6 % |
Baranya | 2 318 Ft | 3.5 % |
Győr-Moson-Sopron | 2 300 Ft | 3.5 % |
Fejér | 2 280 Ft | 3.4 % |
Békés | 2 262 Ft | 3.4 % |
Veszprém | 1 999 Ft | 3 % |
Somogy | 1 765 Ft | 2.7 % |
Komárom-Esztergom | 1 747 Ft | 2.6 % |
Tolna | 1 663 Ft | 2.5 % |
Zala | 1 638 Ft | 2.5 % |
Heves | 1 538 Ft | 2.3 % |
Vas | 1 225 Ft | 1.8 % |
Nógrád | 1 032 Ft | 1.6 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább