Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Car dealership
"Új autók naponta, nagy választék és kedvező árak! Ne maradj le!"
32 174 like
32 364 követő
1 reklám
14 047 Ft / reklám
6 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Car dealership
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 3 537 Ft | 25.2 % |
Pest | 1 182 Ft | 8.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 980 Ft | 7 % |
Fejér | 709 Ft | 5 % |
Hajdú-Bihar | 709 Ft | 5 % |
Győr-Moson-Sopron | 706 Ft | 5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 670 Ft | 4.8 % |
Csongrád | 557 Ft | 4 % |
Baranya | 555 Ft | 4 % |
Komárom-Esztergom | 555 Ft | 4 % |
Bács-Kiskun | 519 Ft | 3.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 505 Ft | 3.6 % |
Veszprém | 485 Ft | 3.5 % |
Zala | 427 Ft | 3 % |
Békés | 407 Ft | 2.9 % |
Heves | 407 Ft | 2.9 % |
Somogy | 368 Ft | 2.6 % |
Vas | 295 Ft | 2.1 % |
Nógrád | 244 Ft | 1.7 % |
Tolna | 230 Ft | 1.6 % |
Orbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
Tovább