Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public & Government Service
"Az új évszázad drámai kihívásaihoz új nyelv és új gondolati keret illik. Ezen dolgozunk. "
12 302 like
15 760 követő
362 reklám
12 595 Ft / reklám
2 207 Ft / nap
371 Ft / like
289 Ft / követő
Címkék: Public & Government Service
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 526 665 Ft | 11.6 % |
Pest | 177 700 Ft | 3.9 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 96 144 Ft | 2.1 % |
Bács-Kiskun | 77 759 Ft | 1.7 % |
Hajdú-Bihar | 72 342 Ft | 1.6 % |
Fejér | 71 214 Ft | 1.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 68 599 Ft | 1.5 % |
Csongrád | 64 765 Ft | 1.4 % |
Baranya | 63 537 Ft | 1.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 63 161 Ft | 1.4 % |
Veszprém | 56 781 Ft | 1.2 % |
Békés | 55 563 Ft | 1.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 54 789 Ft | 1.2 % |
Komárom-Esztergom | 48 700 Ft | 1.1 % |
Somogy | 45 436 Ft | 1 % |
Zala | 43 994 Ft | 1 % |
Heves | 42 578 Ft | 0.9 % |
Tolna | 38 947 Ft | 0.9 % |
Vas | 35 604 Ft | 0.8 % |
Nógrád | 26 979 Ft | 0.6 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább