Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
559 659 like
541 363 követő
628 reklám
3 860 Ft / reklám
1 121 Ft / nap
4 Ft / like
4 Ft / követő
Címkék: Media/news company
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 195 990 Ft | 8.1 % |
Pest | 103 545 Ft | 4.3 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 76 904 Ft | 3.2 % |
Bács-Kiskun | 63 249 Ft | 2.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 62 971 Ft | 2.6 % |
Hajdú-Bihar | 61 853 Ft | 2.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 54 787 Ft | 2.3 % |
Fejér | 51 180 Ft | 2.1 % |
Baranya | 49 297 Ft | 2 % |
Csongrád | 48 907 Ft | 2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 45 750 Ft | 1.9 % |
Veszprém | 43 723 Ft | 1.8 % |
Békés | 43 523 Ft | 1.8 % |
Komárom-Esztergom | 38 374 Ft | 1.6 % |
Somogy | 38 310 Ft | 1.6 % |
Heves | 35 706 Ft | 1.5 % |
Zala | 34 422 Ft | 1.4 % |
Vas | 33 268 Ft | 1.4 % |
Tolna | 27 759 Ft | 1.1 % |
Nógrád | 22 520 Ft | 0.9 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább