Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Mezőgazdaság
"Az Itthonról Otthonra a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara hazai élémiszerfogyasztásra ösztönző projektje, amelynek célja, hogy a felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek fogyasztásának előnyeire."
56 065 like
56 229 követő
1 reklám
24 122 Ft / reklám
12 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: mezőgazdaság
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 9 040 Ft | 37.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 8 531 Ft | 35.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 8 162 Ft | 33.8 % |
Bács-Kiskun | 7 505 Ft | 31.1 % |
Hajdú-Bihar | 7 171 Ft | 29.7 % |
Pest | 6 092 Ft | 25.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 5 810 Ft | 24.1 % |
Csongrád | 5 701 Ft | 23.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 5 188 Ft | 21.5 % |
Békés | 5 149 Ft | 21.3 % |
Veszprém | 4 828 Ft | 20 % |
Somogy | 4 660 Ft | 19.3 % |
Heves | 4 363 Ft | 18.1 % |
Baranya | 4 316 Ft | 17.9 % |
Zala | 4 207 Ft | 17.4 % |
Fejér | 4 119 Ft | 17.1 % |
Tolna | 3 714 Ft | 15.4 % |
Vas | 3 413 Ft | 14.1 % |
Komárom-Esztergom | 2 855 Ft | 11.8 % |
Nógrád | 2 354 Ft | 9.8 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább