Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
News & media website
"Music, Culture and the New Now. Summer of Joy is ON! https://summerofjoy.electronicbeats.net/"
488 794 like
491 567 követő
19 reklám
115 712 Ft / reklám
999 Ft / nap
4 Ft / like
4 Ft / követő
-
Címkék: News & media website
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 613 016 Ft | 27.9 % |
Pest | 157 091 Ft | 7.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 113 805 Ft | 5.2 % |
Hajdú-Bihar | 107 521 Ft | 4.9 % |
Győr-Moson-Sopron | 89 717 Ft | 4.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 85 528 Ft | 3.9 % |
Bács-Kiskun | 83 085 Ft | 3.8 % |
Csongrád | 83 083 Ft | 3.8 % |
Baranya | 73 659 Ft | 3.4 % |
Fejér | 66 676 Ft | 3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 59 696 Ft | 2.7 % |
Veszprém | 56 204 Ft | 2.6 % |
Komárom-Esztergom | 55 157 Ft | 2.5 % |
Békés | 49 921 Ft | 2.3 % |
Somogy | 45 732 Ft | 2.1 % |
Heves | 43 289 Ft | 2 % |
Vas | 41 892 Ft | 1.9 % |
Zala | 37 352 Ft | 1.7 % |
Tolna | 33 511 Ft | 1.5 % |
Nógrád | 26 530 Ft | 1.2 % |
Közös megegyezéssel hagyja el a médiacéget a vezető, a közgyűlés már meg is szavazta az utódját.
TovábbAz amerikai bíró szerint Trump egyetlen, semmilyen magyarázatot nem tartalmazó mondattal nem kényszerítheti bezárásra a Magyarországon is aktív médiahálózatot.
TovábbNagy Iván Zsolt a közös megegyezéssel távozó Kolossváry Balázst váltja a poszton.
TovábbTöbben arra is panaszkodtak, hogy nem volt elég családbarát a műsor.
TovábbMostanra több mint ötezer magyar pszichológus és pszichiáter írta alá azt a petíciót, amely Orbán Viktor poloskás beszéde után a gyűlöletkeltés veszélyeire hívja fel a figyelmet, és Bagdy Emőke nyilatkozata a „félelmet keltő” Pride-ról is jelentős felháborodást generált. Peer Krisztina és Szél Dávid szerint a pszichológusok társadalmi szerepvállalása valóban fontos, feltéve, ha a megszólaló kompetens és nem pártpolitikai érdekeket szolgál.
TovábbSteiner Kristóf közel kétórás interjút adott a Most jövök című műsorunkban, ahol számos téma mellett a kereskedelmi tévéknél szerzett tapasztalatairól is mesélt. Ebben a cikkünkben néhány erősebb gondolatot szöveges formában is kiemeltünk a beszélgetésből.
Tovább