Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public figure
"Célunk, hogy Kerepesen helyreállítsuk a közrendet, a köztisztaságot és a közbeszéd tisztaságát."
59 056 like
59 056 követő
57 reklám
4 046 Ft / reklám
115 Ft / nap
4 Ft / like
4 Ft / követő
Címkék: Public figure
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Pest | 183 598 Ft | 79.6 % |
Budapest | 9 567 Ft | 4.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 061 Ft | 0.5 % |
Bács-Kiskun | 699 Ft | 0.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 676 Ft | 0.3 % |
Fejér | 638 Ft | 0.3 % |
Békés | 614 Ft | 0.3 % |
Baranya | 609 Ft | 0.3 % |
Hajdú-Bihar | 598 Ft | 0.3 % |
Somogy | 597 Ft | 0.3 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 589 Ft | 0.3 % |
Csongrád | 551 Ft | 0.2 % |
Heves | 509 Ft | 0.2 % |
Komárom-Esztergom | 504 Ft | 0.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 503 Ft | 0.2 % |
Veszprém | 452 Ft | 0.2 % |
Tolna | 437 Ft | 0.2 % |
Zala | 390 Ft | 0.2 % |
Nógrád | 352 Ft | 0.2 % |
Vas | 261 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább