A weboldal sütiket használ. Info

Cookie (süti)

A Szolgáltató a Weblapján "cookie"-kat (sütiket) használ, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtson látogatóinak részére. A testreszabott kiszolgálás és a kényelmi funkciók érdekében böngésző cookie tárolja törlésig a megtekintett oldalakat, a legutolsó oldalra lépés időpontját, a süti (popup) felugró ablak bezárását. A böngésző cookie alkalmazása a böngésző megfelelő beállításainak kiválasztásával visszautasítható, ebben az esetben azonban a Felhasználó nem fogja tudni ezt a kényelmi funkciót használni.

Webanalitikai és hirdetés-kiszolgáló külső társaságok

1. A Szolgáltató a Weblap működéséhez külső webanalitikai és hirdetés-kiszolgáló társaságokat vesz igénybe, amelyek a Szolgáltatótól függetlenül végzik tevékenységüket. 2. A Szolgáltató a Google Inc. Google Analytics és Google Adwords szolgáltatását használja. A Google Inc. cookie-kat és web beacont (web jelző) használ információgyűjtés céljából, valamint annak érdekében, hogy segítse a Weblap használatának elemzését. A cookie által tárolt információkat (beleértve a Felhasználó IPcímét) a Google Inc. egyesült államokbeli szerverein tárolja. A Google Inc. átadhatja a gyűjtött információkat harmadik felek részére, amennyiben ezt törvény írja elő, vagy az adott harmadik felek a Google Inc. megbízásából feldolgozzák az információkat. A Google Inc. a Google Adwords remarketing keretében olyan, a látogatókat nyomon követő cookie-kat helyez el a Felhasználók készülékén, amelyek a látogatók online magatartását figyelik, és amelyek alapján a Google Inc. a felhasználói magatartáson, érdeklődési körön alapuló reklámot tesz számukra elérhetővé más weboldalakon. A nyomon követő cookie lehetővé teszi a Google Inc. számára a Felhasználó azonosítását egyéb weboldalakon is. A Google Inc. „Adatvédelmi irányelvei” ITT érhető el. A Google Inc. weboldalán a Google Inc. adatokkal kapcsolatos tevékenységéről és a cookie-k letiltásáról, a hirdetések személyre szabásáról további hasznos információk találhatóak ITT. A web beacon visszautasítására nincs lehetőség.

Hírverés.hu

Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.


Aliatic

Clothing (Brand)

"Az ALIATIC egy nemzetközi internetes webáruház, mely ruházatot, cipőket és kiegészítőket forgalmaz."

89 635 like
90 102 követő

1 reklám

2 516 619 Ft

Reklámonkét átlagosan:

2 516 619 Ft / reklám

Napi átlag:

1 049 Ft / nap

Lájkonként elköltött összeg:

28 Ft / like

Követőnként elköltött összeg:

28 Ft / követő

Helyezés a toplistákon:

Összesített:

#454

Lájkonként elköltött összeg:

#2315

Követőnként elköltött összeg:

#2391

Az elmúlt 30 nap:

-

Címkék: Clothing (Brand)

Hirdetéseit fizeti:

Összehasonlítás másik oldallal

Frissítve: 2021-10-03

/ - Napi bontás


Nincs adat

/ - Megyénként - Összesen


Megye Elköltött összeg %
Budapest 523 996 Ft 20.8 %
Pest 211 204 Ft 8.4 %
Borsod-Abaúj-Zemplén 138 941 Ft 5.5 %
Győr-Moson-Sopron 118 344 Ft 4.7 %
Szabolcs-Szatmár-Bereg 113 457 Ft 4.5 %
Bács-Kiskun 102 635 Ft 4.1 %
Hajdú-Bihar 101 587 Ft 4 %
Jász-Nagykun-Szolnok 91 114 Ft 3.6 %
Fejér 90 067 Ft 3.6 %
Komárom-Esztergom 85 529 Ft 3.4 %
Baranya 77 849 Ft 3.1 %
Veszprém 76 801 Ft 3.1 %
Csongrád 70 518 Ft 2.8 %
Somogy 70 518 Ft 2.8 %
Heves 69 470 Ft 2.8 %
Vas 68 423 Ft 2.7 %
Békés 65 281 Ft 2.6 %
Zala 63 187 Ft 2.5 %
Nógrád 60 743 Ft 2.4 %
Tolna 47 826 Ft 1.9 %

Friss hírek

New York első Z generációs polgármesterfelesége nem csak stílusból adja fel a leckét

Rama Duwaji, a 28 éves, szíriai-amerikai grafikus nem a frissen megválasztott New York-i polgármester feleségeként ír történelmet, a saját jogán is tabukat döntöget. Fiatal muszlim művészként szókimondó illusztrációival hívja fel a figyelmet az általa fontosnak tartott témákra, miközben azt is bizonyítja, a férje munkája nem határozza meg az övét, és egy egyszerű fekete felső is hordozhat magában politikai üzenetet.

Tovább

A szexi Versace, a drámai Dior és a modern Chanel csapott össze a világ legnagyobb divathetein

Feje tetejére állt a divatvilág az elmúlt másfél évben, a legnagyobb divatházak úgy cserélgették a tervezőiket, mint más a zokniját, a divatra fogékony közönség meg lélegzet-visszafojtva várta, mi sül ki ebből. A jelek szerint csak jó, az idei őszi divatheteken pedig végre kiderült, milyen lesz az olyan ikonikus márkák jövője, mint a Dior, a Chanel, a Gucci és a Balenciaga.

Tovább

Válaszút előtt a világ első számú divatmagazinja, és nem biztos, hogy van jó lépés

Anna Wintour 37 év után távozott az amerikai Vogue főszerkesztői posztjáról, a magazin új vezetőjének pedig rengeteg kérdésre kell megfelelő választ adnia ahhoz, hogy a 133 éves lap története ne érjen még véget. Hogyan lavírozzon a kommersz és a luxus, a társadalmi relevancia és az eladhatóság között? Hogyan veheti fel a versenyt egy nyomtatott újság az influenszerekkel az Instagram és a TikTok korában?

Tovább

Franciaországban nyitja meg első boltját a Shein

A nyitás ellen több helyi politikus és a francia divatiparág is tiltakozott.

Tovább

Felejtse el a divatheteket, ha divatos akar lenni, nézzen inkább teniszt!

Oszaka Naomi, Coco Gauff, Carlos Alcaraz – a tenisz új generációjának sztárjai úgy diktálják a divatot, hogy elég őket nézni a kifutó helyett. Nem mellesleg rengeteg pénzt is keresnek vele.

Tovább

A Louboutin cipők egy szerencsés véletlennek köszönhetik ikonikus piros talpukat

Christian Louboutin francia cipőtervező piros cipőtalpai ma már egyet jelentenek a luxussal és a szexi eleganciával, de ki tudja, mi lett volna, ha a tervezőt 1992-ben nem ihletik meg Andy Warhol képei, az asszisztense pedig nem lakkozza éppen jókor jó helyen a körmeit.

Tovább
Még több cikk