Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Clothing (Brand)
"Az ALIATIC egy nemzetközi internetes webáruház, mely ruházatot, cipőket és kiegészítőket forgalmaz."
89 635 like
90 102 követő
1 reklám
2 516 619 Ft / reklám
1 049 Ft / nap
28 Ft / like
28 Ft / követő
-
Címkék: Clothing (Brand)
Nincs adat
| Megye | Elköltött összeg | % |
|---|---|---|
| Budapest | 523 996 Ft | 20.8 % |
| Pest | 211 204 Ft | 8.4 % |
| Borsod-Abaúj-Zemplén | 138 941 Ft | 5.5 % |
| Győr-Moson-Sopron | 118 344 Ft | 4.7 % |
| Szabolcs-Szatmár-Bereg | 113 457 Ft | 4.5 % |
| Bács-Kiskun | 102 635 Ft | 4.1 % |
| Hajdú-Bihar | 101 587 Ft | 4 % |
| Jász-Nagykun-Szolnok | 91 114 Ft | 3.6 % |
| Fejér | 90 067 Ft | 3.6 % |
| Komárom-Esztergom | 85 529 Ft | 3.4 % |
| Baranya | 77 849 Ft | 3.1 % |
| Veszprém | 76 801 Ft | 3.1 % |
| Csongrád | 70 518 Ft | 2.8 % |
| Somogy | 70 518 Ft | 2.8 % |
| Heves | 69 470 Ft | 2.8 % |
| Vas | 68 423 Ft | 2.7 % |
| Békés | 65 281 Ft | 2.6 % |
| Zala | 63 187 Ft | 2.5 % |
| Nógrád | 60 743 Ft | 2.4 % |
| Tolna | 47 826 Ft | 1.9 % |
Rama Duwaji, a 28 éves, szíriai-amerikai grafikus nem a frissen megválasztott New York-i polgármester feleségeként ír történelmet, a saját jogán is tabukat döntöget. Fiatal muszlim művészként szókimondó illusztrációival hívja fel a figyelmet az általa fontosnak tartott témákra, miközben azt is bizonyítja, a férje munkája nem határozza meg az övét, és egy egyszerű fekete felső is hordozhat magában politikai üzenetet.
TovábbFeje tetejére állt a divatvilág az elmúlt másfél évben, a legnagyobb divatházak úgy cserélgették a tervezőiket, mint más a zokniját, a divatra fogékony közönség meg lélegzet-visszafojtva várta, mi sül ki ebből. A jelek szerint csak jó, az idei őszi divatheteken pedig végre kiderült, milyen lesz az olyan ikonikus márkák jövője, mint a Dior, a Chanel, a Gucci és a Balenciaga.
TovábbAnna Wintour 37 év után távozott az amerikai Vogue főszerkesztői posztjáról, a magazin új vezetőjének pedig rengeteg kérdésre kell megfelelő választ adnia ahhoz, hogy a 133 éves lap története ne érjen még véget. Hogyan lavírozzon a kommersz és a luxus, a társadalmi relevancia és az eladhatóság között? Hogyan veheti fel a versenyt egy nyomtatott újság az influenszerekkel az Instagram és a TikTok korában?
TovábbA nyitás ellen több helyi politikus és a francia divatiparág is tiltakozott.
TovábbOszaka Naomi, Coco Gauff, Carlos Alcaraz – a tenisz új generációjának sztárjai úgy diktálják a divatot, hogy elég őket nézni a kifutó helyett. Nem mellesleg rengeteg pénzt is keresnek vele.
TovábbChristian Louboutin francia cipőtervező piros cipőtalpai ma már egyet jelentenek a luxussal és a szexi eleganciával, de ki tudja, mi lett volna, ha a tervezőt 1992-ben nem ihletik meg Andy Warhol képei, az asszisztense pedig nem lakkozza éppen jókor jó helyen a körmeit.
Tovább