Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
NGO
"Az erdő a legfontosabb természeti erőforrásunk, aminek fenntartásában nagy szerepet vállal a 150 éves Országos Erdészeti Egyesület. "
12 362 like
13 955 követő
17 reklám
11 258 Ft / reklám
97 Ft / nap
15 Ft / like
14 Ft / követő
-
Címkék: NGO
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 15 228 Ft | 8 % |
Pest | 13 786 Ft | 7.2 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 8 896 Ft | 4.6 % |
Hajdú-Bihar | 8 365 Ft | 4.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 7 279 Ft | 3.8 % |
Bács-Kiskun | 6 997 Ft | 3.7 % |
Baranya | 6 618 Ft | 3.5 % |
Győr-Moson-Sopron | 6 362 Ft | 3.3 % |
Csongrád | 6 209 Ft | 3.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 5 819 Ft | 3 % |
Békés | 5 660 Ft | 3 % |
Somogy | 5 659 Ft | 3 % |
Fejér | 5 502 Ft | 2.9 % |
Veszprém | 5 490 Ft | 2.9 % |
Heves | 4 842 Ft | 2.5 % |
Komárom-Esztergom | 4 788 Ft | 2.5 % |
Tolna | 4 400 Ft | 2.3 % |
Zala | 4 153 Ft | 2.2 % |
Vas | 3 045 Ft | 1.6 % |
Nógrád | 2 280 Ft | 1.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább