Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
22 096 Ft / reklám
136 Ft / nap
5 Ft / like
5 Ft / követő
-
Címkék: közösség
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 54 049 Ft | 17.5 % |
Pest | 29 677 Ft | 9.6 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 21 391 Ft | 6.9 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 17 651 Ft | 5.7 % |
Bács-Kiskun | 17 620 Ft | 5.7 % |
Hajdú-Bihar | 16 429 Ft | 5.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 14 888 Ft | 4.8 % |
Csongrád | 13 525 Ft | 4.4 % |
Fejér | 13 360 Ft | 4.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 12 689 Ft | 4.1 % |
Baranya | 12 548 Ft | 4.1 % |
Békés | 12 190 Ft | 3.9 % |
Veszprém | 10 914 Ft | 3.5 % |
Somogy | 10 745 Ft | 3.5 % |
Heves | 10 014 Ft | 3.2 % |
Komárom-Esztergom | 9 694 Ft | 3.1 % |
Zala | 9 473 Ft | 3.1 % |
Tolna | 8 596 Ft | 2.8 % |
Vas | 7 867 Ft | 2.5 % |
Nógrád | 6 030 Ft | 1.9 % |
Váratlan, döbbenetes fordulat a Lájkbajnokságban: Magyar Péter NEM döntött meg egyetlen rekordot sem a hónapban. Volt viszont sírás, picsogás, nem gyalog menés, aztán minden idők Pride-ja, ami szépen az élmezőnybe katapultálta Karácsony Gergelyt – de nyugi, minden rendben van, a Fidesz mindig így száll le a bicikliről.
TovábbSátánista ukránok, fideszes öngólok, váratlanul népszerű politikai eutanázia, és 200 millió forintból alig pislákoló propaganda. Magyar Péter rekordokat dönt, Orbán többet posztol az ukránokról, mint a magyarokról, Gyurcsány közben kicsekkol és archivál – ez itt a Lájkbajnokság májusi fordulója.
TovábbA magyar közélet egy végtelenített South Park-epizód, amiben csak a küzdősportos hasonlatok és a facebookos statisztikák jelentenek megnyugtató útmutatást. A Lájkbajnokság szerencsére mindkettővel szolgál, és annál még sokkal többel is.
TovábbOrbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
Tovább