Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Vállalat
"A Bosch 1899 óta van jelen Magyarországon, mára hazánk egyik legnagyobb külföldi ipari munkaadójává vált."
82 628 like
84 122 követő
1471 reklám
6 391 Ft / reklám
4 348 Ft / nap
114 Ft / like
112 Ft / követő
Címkék: vállalat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 275 612 Ft | 2.9 % |
Pest | 150 690 Ft | 1.6 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 85 596 Ft | 0.9 % |
Győr-Moson-Sopron | 59 947 Ft | 0.6 % |
Hajdú-Bihar | 57 780 Ft | 0.6 % |
Bács-Kiskun | 56 347 Ft | 0.6 % |
Fejér | 46 338 Ft | 0.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 45 508 Ft | 0.5 % |
Heves | 45 459 Ft | 0.5 % |
Csongrád | 45 288 Ft | 0.5 % |
Baranya | 42 647 Ft | 0.5 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 37 683 Ft | 0.4 % |
Veszprém | 36 361 Ft | 0.4 % |
Békés | 35 179 Ft | 0.4 % |
Komárom-Esztergom | 34 680 Ft | 0.4 % |
Somogy | 33 340 Ft | 0.4 % |
Zala | 26 749 Ft | 0.3 % |
Vas | 25 945 Ft | 0.3 % |
Tolna | 24 350 Ft | 0.3 % |
Nógrád | 20 588 Ft | 0.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább