Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
151 |
Több [3] |
10 426 190 Ft | 92 | |
152 | 10 299 041 Ft | 1537 | ||
153 |
Több [2] |
10 047 724 Ft | 1319 | |
154 | 10 032 927 Ft | 206 | ||
155 |
Több [2] |
9 896 939 Ft | 231 | |
156 |
Több [6] |
9 646 555 Ft | 105 | |
157 |
Több [4] |
9 548 037 Ft | 805 | |
158 |
Több [2] |
9 543 128 Ft | 252 | |
159 |
Több [4] |
9 483 753 Ft | 806 | |
160 | 9 474 089 Ft | 100 | ||
161 | 9 450 120 Ft | 1976 | ||
162 | 9 425 950 Ft | 20 | ||
163 | 9 400 649 Ft | 1458 | ||
164 |
Több [5] |
9 377 178 Ft | 935 | |
165 | 9 341 050 Ft | 787 | ||
166 | 9 267 514 Ft | 749 | ||
167 |
Több [2] |
9 228 331 Ft | 186 | |
168 |
Több [2] |
9 001 170 Ft | 46 | |
169 | 8 940 521 Ft | 45 | ||
170 | 8 817 033 Ft | 1862 | ||
171 |
Több [2] |
8 743 892 Ft | 135 | |
172 | Dr. Oláh Lajos, Terézváros és Erzsébetváros országgyűlési képviselője |
Több [3] |
8 698 924 Ft | 634 |
173 | 8 675 324 Ft | 3564 | ||
174 | 8 642 503 Ft | 616 | ||
175 | 8 568 145 Ft | 2409 | ||
176 |
Több [3] |
8 521 645 Ft | 480 | |
177 |
Több [2] |
8 222 469 Ft | 94 | |
178 |
Több [2] |
8 090 905 Ft | 57 | |
179 |
Több [2] |
8 057 327 Ft | 123 | |
180 |
Több [6] |
8 031 369 Ft | 181 | |
181 | 8 030 417 Ft | 678 | ||
182 | 8 015 389 Ft | 318 | ||
183 | 8 004 633 Ft | 903 | ||
184 |
Több [5] |
7 994 796 Ft | 711 | |
185 | 7 864 410 Ft | 1308 | ||
186 |
Több [3] |
7 789 328 Ft | 496 | |
187 | 7 780 784 Ft | 117 | ||
188 | 7 748 262 Ft | 515 | ||
189 | 7 708 396 Ft | 325 | ||
190 |
Több [2] |
7 703 890 Ft | 248 | |
191 | 7 678 301 Ft | 1939 | ||
192 | 7 602 723 Ft | 281 | ||
193 |
Több [2] |
7 537 447 Ft | 111 | |
194 |
Több [2] |
7 495 330 Ft | 387 | |
195 | 7 495 322 Ft | 445 | ||
196 | 7 456 924 Ft | 376 | ||
197 | 7 455 708 Ft | 29 | ||
198 | 7 440 444 Ft | 411 | ||
199 |
Több [2] |
7 419 988 Ft | 171 | |
200 | 7 306 503 Ft | 585 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább