Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
35 142 like
35 142 követő
123 reklám
594 783 Ft / reklám
33 838 Ft / nap
2 082 Ft / like
2 082 Ft / követő
Címkék: Public figure
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 826 585 Ft | 1.1 % |
Pest | 502 434 Ft | 0.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 330 593 Ft | 0.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 270 222 Ft | 0.4 % |
Hajdú-Bihar | 264 314 Ft | 0.4 % |
Bács-Kiskun | 233 228 Ft | 0.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 228 142 Ft | 0.3 % |
Fejér | 197 309 Ft | 0.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 188 592 Ft | 0.3 % |
Csongrád | 187 743 Ft | 0.3 % |
Baranya | 170 564 Ft | 0.2 % |
Veszprém | 162 562 Ft | 0.2 % |
Békés | 160 148 Ft | 0.2 % |
Komárom-Esztergom | 148 888 Ft | 0.2 % |
Somogy | 139 058 Ft | 0.2 % |
Heves | 131 690 Ft | 0.2 % |
Zala | 121 750 Ft | 0.2 % |
Vas | 118 773 Ft | 0.2 % |
Tolna | 99 078 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 76 835 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább