Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
🥇 | 883 888 942 Ft | 2079 | ||
🥈 | 679 194 647 Ft | 256 | ||
🥉 |
Több [3] |
358 418 275 Ft | 4908 | |
4 | 296 971 394 Ft | 493 | ||
5 |
Több [2] |
288 914 853 Ft | 3955 | |
6 | 283 468 207 Ft | 2267 | ||
7 | 271 842 541 Ft | 11510 | ||
8 |
Több [2] |
265 487 646 Ft | 349 | |
9 |
Több [2] |
254 210 144 Ft | 126 | |
10 |
Több [2] |
248 573 395 Ft | 4395 | |
11 | 245 340 669 Ft | 273 | ||
12 | 232 508 131 Ft | 19960 | ||
13 |
Több [4] |
224 649 462 Ft | 4994 | |
14 |
Több [3] |
210 812 960 Ft | 2876 | |
15 | 197 538 156 Ft | 12431 | ||
16 |
Több [2] |
191 166 820 Ft | 405 | |
17 |
Több [6] |
179 610 950 Ft | 2281 | |
18 | 169 572 887 Ft | 4112 | ||
19 | 149 716 176 Ft | 2255 | ||
20 | 140 376 050 Ft | 651 | ||
21 | 140 180 736 Ft | 94 | ||
22 |
Több [2] |
139 605 531 Ft | 637 | |
23 | 134 334 960 Ft | 789 | ||
24 |
Több [3] |
132 857 054 Ft | 776 | |
25 | 131 521 321 Ft | 1995 | ||
26 | 130 651 400 Ft | 352 | ||
27 | 127 117 736 Ft | 307 | ||
28 | 126 740 875 Ft | 408 | ||
29 | 126 238 461 Ft | 363 | ||
30 |
Több [3] |
118 169 224 Ft | 732 | |
31 | 113 443 615 Ft | 417 | ||
32 | 111 989 880 Ft | 33 | ||
33 | 108 905 468 Ft | 2183 | ||
34 | 101 121 000 Ft | 3652 | ||
35 |
Több [2] |
100 855 063 Ft | 568 | |
36 | 98 330 373 Ft | 60 | ||
37 | 95 719 498 Ft | 440 | ||
38 | 89 653 158 Ft | 30 | ||
39 |
Több [2] |
88 800 754 Ft | 1929 | |
40 |
Több [2] |
73 158 310 Ft | 109 | |
41 | 67 760 587 Ft | 671 | ||
42 | 66 986 451 Ft | 47 | ||
43 | 63 787 661 Ft | 57 | ||
44 | 58 728 120 Ft | 1357 | ||
45 |
Több [3] |
56 033 848 Ft | 325 | |
46 | 53 917 953 Ft | 4835 | ||
47 | 52 060 859 Ft | 31 | ||
48 |
Több [2] |
50 449 000 Ft | 957 | |
49 |
Több [2] |
48 861 884 Ft | 840 | |
50 | 46 073 178 Ft | 794 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább