Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
21 270 like
21 411 követő
672 reklám
2 682 Ft / reklám
833 Ft / nap
85 Ft / like
84 Ft / követő
-
Címkék: közösség
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Nógrád | 1 023 477 Ft | 56.8 % |
Budapest | 82 837 Ft | 4.6 % |
Pest | 39 542 Ft | 2.2 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 38 271 Ft | 2.1 % |
Heves | 32 630 Ft | 1.8 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 27 643 Ft | 1.5 % |
Bács-Kiskun | 25 734 Ft | 1.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 23 019 Ft | 1.3 % |
Hajdú-Bihar | 21 589 Ft | 1.2 % |
Békés | 19 996 Ft | 1.1 % |
Csongrád | 15 907 Ft | 0.9 % |
Fejér | 15 050 Ft | 0.8 % |
Baranya | 14 816 Ft | 0.8 % |
Somogy | 13 649 Ft | 0.8 % |
Győr-Moson-Sopron | 13 402 Ft | 0.7 % |
Veszprém | 12 304 Ft | 0.7 % |
Komárom-Esztergom | 11 519 Ft | 0.6 % |
Tolna | 11 307 Ft | 0.6 % |
Zala | 10 234 Ft | 0.6 % |
Vas | 7 498 Ft | 0.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább