Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
error_200
"Welcome to the official Huawei Facebook account. Huawei is a leading global provider of ICT infrastructure and smart devices. Our mission is to bring digital to every person, home and organization for a fully connected, intelligent world."
29 898 592 like
30 573 921 követő
35 reklám
2 201 Ft / reklám
37 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: error_200
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 14 377 Ft | 18.7 % |
Pest | 3 156 Ft | 4.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 928 Ft | 3.8 % |
Hajdú-Bihar | 2 282 Ft | 3 % |
Csongrád | 2 282 Ft | 3 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 826 Ft | 2.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 750 Ft | 2.3 % |
Bács-Kiskun | 1 674 Ft | 2.2 % |
Fejér | 1 560 Ft | 2 % |
Baranya | 1 408 Ft | 1.8 % |
Veszprém | 1 331 Ft | 1.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 255 Ft | 1.6 % |
Békés | 1 140 Ft | 1.5 % |
Heves | 1 102 Ft | 1.4 % |
Komárom-Esztergom | 1 065 Ft | 1.4 % |
Somogy | 1 026 Ft | 1.3 % |
Zala | 874 Ft | 1.1 % |
Vas | 798 Ft | 1 % |
Tolna | 684 Ft | 0.9 % |
Nógrád | 456 Ft | 0.6 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább