Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public figure
"Hiszek a megújulásban az igazságosságban és a fenntarthatóságban, a dolgok összefüggéseiben. Tudom, hogy a Politika olyan amilyen, mert emberek csinálják, azért hogy más legyen még nekünk is rengeteget kell tennünk és tanulnunk."
145 991 like
145 991 követő
764 reklám
10 195 Ft / reklám
3 942 Ft / nap
53 Ft / like
53 Ft / követő
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Baranya | 775 969 Ft | 10 % |
Budapest | 489 550 Ft | 6.3 % |
Pest | 204 854 Ft | 2.6 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 104 965 Ft | 1.3 % |
Tolna | 96 104 Ft | 1.2 % |
Bács-Kiskun | 78 868 Ft | 1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 77 957 Ft | 1 % |
Hajdú-Bihar | 69 040 Ft | 0.9 % |
Fejér | 62 766 Ft | 0.8 % |
Somogy | 60 349 Ft | 0.8 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 59 192 Ft | 0.8 % |
Csongrád | 55 825 Ft | 0.7 % |
Békés | 52 418 Ft | 0.7 % |
Komárom-Esztergom | 49 157 Ft | 0.6 % |
Veszprém | 47 643 Ft | 0.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 47 433 Ft | 0.6 % |
Heves | 43 011 Ft | 0.6 % |
Zala | 37 981 Ft | 0.5 % |
Vas | 28 245 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 27 291 Ft | 0.4 % |
- Ismeretlen - | 321 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább