Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"Megszorítások vagy gazdaságvédelem? Milyen a sikeres válságkezelés? Keresd a válaszokat nálunk!"
22 074 like
22 644 követő
912 reklám
7 927 Ft / reklám
3 424 Ft / nap
327 Ft / like
319 Ft / követő
Címkék: Nonprofit organization
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 42 777 Ft | 0.6 % |
Pest | 10 732 Ft | 0.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 5 693 Ft | 0.1 % |
Hajdú-Bihar | 4 771 Ft | 0.1 % |
Bács-Kiskun | 4 522 Ft | 0.1 % |
Csongrád | 4 480 Ft | 0.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 4 416 Ft | 0.1 % |
Fejér | 4 315 Ft | 0.1 % |
Baranya | 3 917 Ft | 0.1 % |
Veszprém | 3 348 Ft | 0 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 3 124 Ft | 0 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 3 016 Ft | 0 % |
Békés | 2 948 Ft | 0 % |
Somogy | 2 647 Ft | 0 % |
Komárom-Esztergom | 2 483 Ft | 0 % |
Heves | 2 445 Ft | 0 % |
Zala | 2 224 Ft | 0 % |
Vas | 2 164 Ft | 0 % |
Tolna | 1 759 Ft | 0 % |
Nógrád | 1 400 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább