Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public figure
""Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, menj balra." Molnár Gyula hivatalos közösségi oldala"
25 185 like
25 185 követő
42 reklám
13 376 Ft / reklám
272 Ft / nap
22 Ft / like
22 Ft / követő
-
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 344 681 Ft | 61.4 % |
Pest | 5 772 Ft | 1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 225 Ft | 0.6 % |
Csongrád | 2 057 Ft | 0.4 % |
Baranya | 1 856 Ft | 0.3 % |
Bács-Kiskun | 1 487 Ft | 0.3 % |
Vas | 1 384 Ft | 0.2 % |
Fejér | 1 340 Ft | 0.2 % |
Komárom-Esztergom | 1 307 Ft | 0.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 045 Ft | 0.2 % |
Veszprém | 1 034 Ft | 0.2 % |
Hajdú-Bihar | 931 Ft | 0.2 % |
Heves | 855 Ft | 0.2 % |
Somogy | 792 Ft | 0.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 732 Ft | 0.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 662 Ft | 0.1 % |
Békés | 633 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 601 Ft | 0.1 % |
Zala | 513 Ft | 0.1 % |
Tolna | 435 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább