Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Hiba - Ez az oldal valószínüleg törölve lett Facebookról
"Greendex.hu Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány"
"A magyar társadalom környezeti és fenntarthatósági problémákkal szembeni érzékenységének növelése, a helyi közösségek bevonása ezek megoldására. A személyes környezeti felelősségérzet és a klímaváltozassal szembeni fellépéssel kapcsolatos elkötelezettség kialakítása. Ennek érdekében az alapítvány kiemelten támogatja - a környezetvédelemmel és a klímaváltozással kapcsolatos ismeretek többszintű oktatásának kialakítását és fejlesztését, - a társadalom környezettudatosságának fejlesztését, - a környezetvédelem és a klímaváltozás kapcsán az egyének és a társadalom értékszemléletének, viselkedésének, termelői és fogyasztói szokásainak, törekvéseinek megváltoztatását, a társadalom és a környezet közötti új viszonyrendszer kialakítását, - a klímaváltozás hatásaival szemben való fellépést, az alkalmazkodás helyi és országos közösségi programjait."
53 757 like
55 189 követő
9 reklám
2 413 Ft / reklám
10 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Törölt oldal
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 287 Ft | 1.3 % |
Pest | 148 Ft | 0.7 % |
Váratlan, döbbenetes fordulat a Lájkbajnokságban: Magyar Péter NEM döntött meg egyetlen rekordot sem a hónapban. Volt viszont sírás, picsogás, nem gyalog menés, aztán minden idők Pride-ja, ami szépen az élmezőnybe katapultálta Karácsony Gergelyt – de nyugi, minden rendben van, a Fidesz mindig így száll le a bicikliről.
TovábbSátánista ukránok, fideszes öngólok, váratlanul népszerű politikai eutanázia, és 200 millió forintból alig pislákoló propaganda. Magyar Péter rekordokat dönt, Orbán többet posztol az ukránokról, mint a magyarokról, Gyurcsány közben kicsekkol és archivál – ez itt a Lájkbajnokság májusi fordulója.
TovábbA magyar közélet egy végtelenített South Park-epizód, amiben csak a küzdősportos hasonlatok és a facebookos statisztikák jelentenek megnyugtató útmutatást. A Lájkbajnokság szerencsére mindkettővel szolgál, és annál még sokkal többel is.
TovábbOrbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
Tovább