Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public figure
"Orosháza szülötteként, én kiállok Orosháza fejlődéséért, párthovatartozástól függetlenül!"
15 281 like
15 281 követő
409 reklám
7 853 Ft / reklám
1 625 Ft / nap
210 Ft / like
210 Ft / követő
-
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Békés | 1 460 747 Ft | 45.5 % |
Csongrád | 98 503 Ft | 3.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 3 198 Ft | 0.1 % |
Budapest | 1 851 Ft | 0.1 % |
Pest | 1 216 Ft | 0 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 769 Ft | 0 % |
Bács-Kiskun | 688 Ft | 0 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 500 Ft | 0 % |
Baranya | 486 Ft | 0 % |
Fejér | 477 Ft | 0 % |
Hajdú-Bihar | 471 Ft | 0 % |
Győr-Moson-Sopron | 457 Ft | 0 % |
Somogy | 392 Ft | 0 % |
Veszprém | 392 Ft | 0 % |
Heves | 384 Ft | 0 % |
Tolna | 372 Ft | 0 % |
Komárom-Esztergom | 352 Ft | 0 % |
Zala | 279 Ft | 0 % |
Vas | 227 Ft | 0 % |
Nógrád | 214 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább